Hello! How are you today?
Spróbujcie zaśpiewać piosenkę i wykonywać te polecenia, które robią dzieci:
Can you clap your hands? (Czy możesz klasnąć?)
Can you stretch up high? (Czy potrafisz rozciągnąć się?)
Can you touch your toes? (Potrafisz dotknąć dużych palców u stóp?)
Can you turn around? (Czy możesz się obrócić?)
Can you say, „Hello”? (Możesz powiedzieć ”Hello”?)
Try to do it again! (Spróbujcie to zrobić raz jeszcze!)
Zapraszam do zabawy najmłodsze dzieci:
Posłuchaj i zaznacz te obrazki, których początek brzmi tak samo:
https://www.ixl.com/ela/pre-k/which-two-words-start-with-the-same-sound
Pamiętacie jak rysowaliście Waszą buzię? Teraz mamy kolejne zadanie – trzeba pokolorować buzię clowna: Oczy niebieskie (blue eyes), uszy żółte (yellow ears), nos czerwony (red nose) a usta różowe (mouth pink), włosy zielone (green hair) a muszka fioletowo-pomarańczowa (purple and orange). Poniżej link umożliwiający wydrukowanie clowna:
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/colouring-clowns-face.pdf
Tygryski, are you ready? Tygryski gotowe?
Na początek zapraszamy do utrwalenia nazw części ciała:
Pierwsze 15 minut na poniższym filmiku to też okazja aby sprawdzić czy dobrze pamiętacie te nazwy:
A tu gra. Zobaczymy, ile zapamiętaliście: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/parts-the-body-head
Tygryski możecie też śmiało sprawdzić się w zabawach przygotowanych dla Motylków i Biedronek.
Biedronki, Motylki, teraz kolej na Was:
Can you touch your nose? (Potraficie dotknąć nosa?)
Can you touch your head? (Potraficie dotknąć głowy?)
Weźcie kartkę i spróbujcie odrysować swoją rękę i stopę. What is it? Is it a hand or is it a foot? (Co to? Czy to ręka czy stopa?) Is it a right hand or left? (To prawa ręka czy lewa?)
Do you know this song? (Znacie tę piosenkę?)
Teraz sprawdźcie czy potraficie ułożyć w kolejności te obrazki, które pojawiały się w piosence: