Wykorzystując literaturę dzieci pozyskały rzetelne informacje dotyczące środowiska życia, wyglądu zewnętrznego i sposobu odżywiania dinozaurów. Z wielkim zaangażowaniem dzieci weszły w rolę archeologów, odkrywały i badały szczątki dinozaurów, a następnie samodzielnie wykonały odciski, tzw. dino-skamieliny w masie solnej. Była to fascynująca i odkrywcza przygoda!
Odcisk dinozaura w masie solnej.
20230303_095940
Odcisk dinozaura w masie solnej.
Zabawy z mikroskopem.
20230302_091521
Zabawy z mikroskopem.
Grupa Biedronek z „Dinusiem”.
20230228_114331
Grupa Biedronek z „Dinusiem”.
Zabawy matematyczne.
20230228_091140
Zabawy matematyczne.
Praca plastyczna „Pterodaktyl”.
20230228_093440
Praca plastyczna „Pterodaktyl”.
Dekoracja sali.
20230224_110605
Dekoracja sali.
Układanie dinozaurów w kolejności od najmniejszego do największego.
20230301_101638
Układanie dinozaurów w kolejności od najmniejszego do największego.